EgoPepp!

Näär jag vaknade mitt i natten av ett mess kom jag o tänka på en sak. Vi fick på utbildningens sista dag skriva saker om varandra på ett som satt på ens rygg. På så sätt kunde man skriva percis som man tyckte utan att personen såg vem som skrivit vad. När alla hade skrivit på varandras lappar fick man inte titta på dem förän man kommit hem...o då hade ju mitt fisk minne glömt detta. Så nu tre dagar senare, mitt i natten, kom jag på denna lapp. Jag sprang väl ut o leta i min väska som jag hade haft med mig o där låg den=) Så här hade alla skrivit om mig...

  • KUL!
  • Musikalisk
  • Glad
  • Bra teknik
  • Oj vad stark du är=)
  • Bra coaching
  • Full av överraskningar
  • Sexy
  • Kul tjej!
  • STARK!
  • Grymt kunnig
  • Go you lady!
  • Otroligt bra & fin hållning
  • Fun
  • Kul tjej;)
Shit va underbart det är att få höra såna saker! Härligt efter en helg där man tog slut på sina krafter..
En liten egoboost e aldrig fel=) Denna lapp skall sttas upp på något ställe är jag inte ser den så ofta. Då kommer jag att bli påmind lite då o då o bli lika glad varje gång jag minns tillbaka! =)

Nu ska jag plugga in mina låtar till detta CxWorks pass...Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback