Helgen I Götet!

Åker upp i fredes till kära syrran för en helg med mycket firande, o vilken helg det blev!

Lördagen´s festligheter började på en tapas resutrang. Super god mat som skickades in på stora fat som vi alla skulle dela på. Dock så förlorar jag alltid stort på sånt, då jag alltid blir snabbt mätt,...men gott var det!

Fick äntligen träffa alla Jessicas vänner som man bara hört om o sett på kort=) Både dem o jag sa att det kändes som om man setts förr;) Underbart skojigt folk!

Efteråt åkte vi vagnen tillbaka & samlades hemma hos syrran, ett rejält gäng på runt 20 töser som skulle gå lös i Göteborg. De tre timmarna vi var där flög förbi med drinkar & tjejsnack=)

Vagnen vidare in mot staden & "Hard Rock Café". Två dansgolv varav det ena spelade gamla klassiker & det andra spelade nya hits. Sprang lite fram o tillbaka;)Konstigt nog lyckas alltid denna dama hamna på scen, barer, pålar o även i fönstarkarmar...haha bara man har roligt o kan bjuda lita på sig själv;)



När jag står o dansar som bäst knackar en tjej mig på axeln...hon undra vart jag kom ifrån o om vi har sugna o komma bort till deras bort (hon samt två killar) o hjälpa dem att dricka upp deras helrör mm. De skulle nämligen snart bege sig & tyckte att det var synd att lämna kvar allt...glad o hågen som man var, samt ett enormt behov av att hjälpa andra;) så traska vi bort. Ett underbart trevligt gäng! När jag berätta för den ena kille  att Jessi fyllde år gick han genast till baren & beställde värsta drinken med eldsprutargrej på, så snällt. Gillar Götet starkt!

När klockan började närma sig tre var en del av oss hungriga o vi gick från stället. På väg mot burgar stället tycker Jessi att vi ska gå vidare till "Excet" som ligger över gatan. Jag var på direkt samt Sandra, men de andra ville äta o gå hem. Så vi tre begav oss mot nästa club o vilda äventyr.



Ett ställe som var lika snurrigt uppbyggt som Pippi´s hus...höll på att gå vilse o gå under en trappa som inte ledde någon stans haha. Mötte två goa killar som Jessi kände, Berra & Erra (Erik men jag döpte om honom), de kallade visst Jessi för Jerra så jag tyckte att det passa bra! De har varit snälla o visat mig hur man gör en motorbåt! Kan säga att jag blev lita paff o väldigt oförbredd på visningen haha....

När det väl var slutdansat gick Sandra hem men jag, Jerra, Berra & Erra (sagt på rediig göteborska) gick till McD för lita nattamat-vill tillägga att jag inte ätit där på vääääälddigt många år. O ja, fortfarande äkligt!

Sen hoppade vi in i taxin o åkte hem. Var hemma närmare 06.00...blev dock inte så mycket sömn då jag blev väckt av först ett sms o sen ett samtal. Så nästan 2h sömn whhiiiihoooo. Behöver jag säga att jag var enormt seg hela söndagen o somna snabbt inatt?!

En grym helg som jag ska göra om mycket snart=) Tack syrran för att du drog upp mig!

Lång jobbedag idag med möte på kvällen så nu snart blir det nog sängen för mig...

Sov Gott!

Tyvärr blev det inga blder alls tagna av mig då jag tappa kameran i golvet, innan jag hann ta ens den första bilden, o japp, den gick helt i sönder:( Jag som gillade min kamera starkt måste hinna köpa nya innan min nästa fest om 2veckor...hoppas budgeten håller!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback