Work & Brace, Brace & Work...

CxWorx Utbildning & träning för hela slanten denna helgen! 9h igår & 10h idag...känns i både huvud & kropp nu kan jag meddela;) Körde igenom passet 3ggr på raken idag & sista rundan var riktigt, riktigt tuff!



Klarade utbildningen & fick grym feedback av instruktören, "Easily in the top 2 of the best instructors here today". Känns enormt skönt att höra efter en riktigt stressande & slitig helg=)

Dock är det ett enormt krävande pass teknikmässigt & det gäller att öva, öva o öva, vill verkligen sätta övningarna. Många övningar som är väldigt utmanande för kroppen men kan anpassas för oss alla, nybörjare som atlet. Ett grymt pass & jag är så taggad att köra releasen på Yes på lördag=)

Kenneth, våran CxWorks instruktör. Grym tränare med enorm kunskap=)

Nu äär jag heeeelt slut & måste hoppa i säng, så att kroppen kan börja skapa mitt sexpack som jag tränat till mig i helgen;)

Hoppas ni haft en underbar helg!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback