Off And Away!

Har kasta av lite vikt från mina axlar igår & det känns riktigt, riktigt bra idag=) Ny start & mot nya äventyr!

Förra veckan var verkligen en självförtroende boost för mig...utbjuden/hembjuden/träff önskan av 4 olika karlar! Rätt så nice;) Dock tacka jag inte ja till alla...men känns himla bra att vara uppskattad!

Min kära syster yster fyller år idag, Jätte GRATTIS fina Jessi på din dag!!!
Äntligen är vi lika gamla;)



Så imorgon bär det av till Göteborg för att fira henne, hela helgen=) Ett helt gäng töser, 20st, kommer att göra staden osäker...vill varna känsliga Göteborgare att hålla sig inne;)




I´ll Be Back...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback